پروژه جنگ نرم جمهوری اسلامی

اینک که #جمهوری_اسلامی به فاز پایانی خود نزدیک می شود، به طرز بی شرمانه‌ تری پروژه #جنگ_نرم و رسانه ای خود را پیش می‌برد. اگرچه از یک سوی داستان مذاکره #احزاب_کردستان_ایران را با هدف کاهش شمار مخالفان داخلی و یا تخفیف خشم آنان، اشاعه می‌دهد، از دیگر سو، در #موشک_باران مقرهای این احزاب در در خاک #کردستان_عراق هیچ ابایی ندارد. اگرچه به اصطلاح #کنگره_مشاهیر_کورد را در #سنندج برگزار می‌کند، اما فعالین سیاسی متعلق به همین مردم را در داخل کشور محکوم به حبس ابد یا #اعدام کرده و در خارج از مرزهای ایران نیز آنها را ترور می‌کند.
در حالی که این رژیم به شدت تحت فشار است و امیدی به بقایش نیست، اما اقدام به پخش سریال امنیتی سراسر توهم و دروغ به نام #گاندو می کند تا بلکه موجب ترس و عقب نشینی فعالین داخل کشور شود. این در حالی است که مهره‌های مهم امنیتی خود این رژیم پا به فرار گذاشته‌اند، صدها کیلو اسناد امنیتی رژیم به خارج از کشور انتقال داده شده و به سرویسهای جاسوسی کشورهای دیگر فروخته شده‌‌ و عایق بندی امنیتی خود را از دست داده اند .
رژیمی که در نهایت درماندگی نه تنها برای آینده هیچ شهروند ایرانی چیزی در چنته ندارد بلکه به اعتراف همگان، حتی آینده‌ای برای خود نیز باقی نگذاشته ‌است. آنچه رژیم را از پای درخواهد آورد آزادی است. امروز مبنا و محک آزادی است. هر کدام از شخصیت های سیاسی که خواهان پا گذاشتن در میدان است، باید این آزادی را تصریح کرده و تکلیف خود را با رژیم یکسره کند. #آزادی والاترین حق مطلق است که در مورد آن جای دولا دولا سواری نیست.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *