بیست و پێنجی گه‌لاوێژ/ بیست و پنجم مرداد

بیست و پێنج گه‌یشت به هه‌فتاوچوار و هه‌فتاوچواریش ده‌ڕوا به‌ره‌و سه‌رتر. بیست و پێنجی گه‌لاوێژ وه‌ک له دایکبوونێک هه‌میشه رابردووم بیرده‌خاته‌وه . زیاتر له حه‌وت ده‌یه تێکۆشان و قوربانی‌دان، هه‌زاران شه‌هید و بنه‌ماڵه‌ی سه‌ربه‌رزیان، سه‌دان زیندانی وه‌فادار و ئه‌ویندار، میلیۆنان چاوه‌ڕوانی خاوه‌ن دێموکرات. ئه‌گه‌رچی سه‌خت ژیاوین و ژان ژیانمان و مه‌ینه‌ت و ئه‌شکه‌نجه و دووری و حه‌سره‌ت که‌مترین سزای کوردبوونمان بوه، به‌ڵام دێموکرات بوون و کورد بوون شه‌ڕه‌فێکی گه‌وره‌یه. له‌م رۆژه مێژووییه‌دا وێڕای وه‌ردانه‌وه‌ی رابردوو بیر له داهاتووش ده‌که‌مه‌وه. بیر له‌وانه‌ی که حه‌ق نیه وه‌ک ئێمه‌ و پێشنییانمان سزا بدرێن و ده‌بێ بتوانن وه‌ک مرۆڤێکی سه‌رده‌م بژین. بۆ پێک هێنانی داهاتوویه‌کی جیاواز له ئێستا بۆ نه‌وه‌کانی داهاتوو، پێویسته چاوێک به رابردووماندا بخشێنینه‌وه، له‌به‌ر ئه‌وه‌یکه له قۆناغێکی زۆر ئاسته‌می ژیانی سیاسیمانداین. جوانترین پیرۆزبایی خۆم پێشکه‌شی بنه‌ماڵه‌ی سه‌ربه‌رزی شه‌هیدان و پێشمه‌رگه‌ی دێموکرات، زیندانیانی سیاسی و لایه‌نگران و گه‌لی کورد له ئێران ده‌که‌م.
پیرۆز بێ ساڵڕۆژی دامه‌زرانی حیزبی دێموکرات.
 
***
بیست و پنج رسید به هفتادوچهار و هفتاد و چهار هم بسوی آینده گام بر‌میدارد. بیست و پنج مرداد همیشه به مانند یک تولد گذشته را برایم مجسم می‌کند. بیش از هفت دهه مبارزه و قربانی دادن، هزاران شهید و خانواده سربلندشان، صدها زندانی سیاسی وفادار و عاشق به این راه، میلیونها انسان منتظر که صاحب اصلی حزب دمکراتند. اگرچه بسیار سخت سپری شده و در واقع درد را زندگی‌کرده‌ایم و محنت و شکنجه و تبعید و حسرت کمترین سزایی بوده که متقبل گشته‌ایم. ولی در عوض دمکرات بودن و کورد بودن شرف برزگی است. در این روز تاریخی همزمان با نگاهی به گذشته به آینده نیز می‌اندیشم. به آنانی که مستحق چنین سزایی به مانند ما و پیشینیانمان نیستند و باید مثل یک انسان امروزین زندگی کنند. برای بنیان‌نهادن آینده‌ای متفاوت از کنون، نیاز به یک آسیب شناسی و بررسی جدی از گذشته‌مان داریم. زیرا که در مرحله‌ای بسیار حساس از زندگی‌ سیاسی‌امان بسر می‌بریم.
به مناسبت سالروز تاسیس حزب دمکرات، صمیمانه به خانواده‌های سربلند شهیدان و پیشمرگان حزب دمکرات، زندانیان سیاسی و دوستداران حزب دمکرات و ملت کورد در ایران، تبریک می‌گویم.
#بژی_کوردستان
#بژی_حیزبی_دێموکرات
#برقرار_باد_جمهوری_دمکراتیک_فدرال_ایران
#PDKI
#RASAN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *